اره این منم






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


خنده ی تو

تاجایی ک بتونم میخوام شاد باشیم

 تا حالا شده شبا با بغض بخوابی و ....

 صبح ها با گریه بیدار بشی؟.....

 شده حس کنی بدجور دلتنگی؟

 شده بخوای سر روی شونه ی کسی بزاری و های های گریه کنی؟

 شده دلت واسه کسی تنگ بشه که دلتنگت نمیشه؟

 شده توی آینه به خودت نگاه کنی و خودتو نشناسی؟

 با خودت بگی این منم؟

 که داغون شدم؟

 که شکسته ام؟

 که حتی دیگه خودم خودمو نمیشناسم؟

این منم اون دختر مغرور
 

شده شب تا صبح دلشوره بگیری؟

 واسه کسی که خیلی دوسش داری؟

 با خودت بگی یعنی خوابه؟....

 بیداره؟.....

 خوبه؟...

 چیکار میکنه؟...

 و آخر سر بعد از کلی فکر کردنو دلشوره گرفتن واسش...

اشکات آروم آروم شروع به سر سره بازی بکنن....

و تو همون لحظه ....

لحظه ی دلتنگی ....

لحظه ی تنهاییت....

توی دلت بگی .....

بهترینم....

هر کجا هستی باش....

 آسمانت آبی ...

دلت از غصه ی دنیا خالی...



نظرات شما عزیزان:

*fafa*
ساعت1:32---18 اسفند 1393
اره عشقم این چند وقته اینا شده کاره هرروزم..ولی هیشکی درکم نمیکنه هیچکس حتی بهترین کسام...خیلی غم دارم مهدیس جون خیلی دلم گرفته فقط دلم میخاد هرچی زودتر همه چی تموم شه و من دیگه تو این دنیایه پراز نامردی و غم نباشم فقط همینو میخام از خدا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 اسفند 1393برچسب:,ساعت17:21توسط mahdis | |