موندم






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


خنده ی تو

تاجایی ک بتونم میخوام شاد باشیم

خیلی وقته

.

.

.

.

.

.

.

.

.دلم ازخودم گرفته ازخودم ازکارام ازرفتارم

واقعا الان نمیدونم دارم چیکار میکنم

یاقراره بکنم

دارم کسایروک خیلی دوسشو دارم رو اذیت میکنم

موندم من چ مرگمه

ازالان تاچند وقت دیگه

تصمیم گرفتم بشینم وفقط نگاه کنم

واقعا الان زنده بودنم یامردنم برام فرقی نداره

.....

خداجووووووووون واقعاالان تصمیمخودمو گرفتم

ب کسی ک ازهمه بیشتربرام مهمه قول دادم

کاراحمقانه ی نکنم پس خودت منوببر

خداااااااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت20:58---13 بهمن 1393
دلم میخواهد
چند وقتی کرکره دلمو بکشم پایین
یه پارچه سیاه بزنم درش و بنویسم:
کسی نمرده
فقط دلم گرفته


دادا
ساعت17:04---13 بهمن 1393
تو رو قران غلط اضافی ممنون
پاسخ:واخب منم گفتم ک کاری نمیکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:,ساعت15:19توسط mahdis | |