ابجی جون تولدت مبارک






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


خنده ی تو

تاجایی ک بتونم میخوام شاد باشیم

امروز تولد آبجیمه

با من باشی دوست دارم/ تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش

       همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است

           سالروز تولدت را تبریک میگویم عشقم . .



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت21:31---12 بهمن 1393
دختري نباش که به مردي نياز داره
دختري باش که مردي به اون نياز داره
و اين دو باهم خيلي متفاوتند


داداشی م
ساعت7:48---7 بهمن 1393
من خنگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بای
پاسخ:خخخخ اخه .من واسه ابجی این پستو گذاشتم .


داداشی م
ساعت15:35---6 بهمن 1393
سلام واقعا ممنونم ازت بیشتر از اینا شرمنده نکن منو ابجی جان
پاسخ:سلام داداش جون خوبی؟وظیفمه من موندم تو چرااینقدر خنگ شدی؟؟؟؟؟؟؟؟


alina
ساعت21:44---5 بهمن 1393
tavalod abjito tabrik migam anshalah sad Sal zendeh bashad
پاسخ:ممنون ابجی جون ولی ای کاش الان پیشش بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:,ساعت15:42توسط mahdis | |