زمین تنیس






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


خنده ی تو

تاجایی ک بتونم میخوام شاد باشیم

سگ گازم بزنه اگه دروغ بگم 

 

از جلو زمین تنیس دانشگاه رد میشدم 2 تا پسر

ترم اولی هم جلوم داشتن راه میرفتن یهو دیدم

پسره به دوستش گفت ااااا ببین زمین والیبال نشسته هم داره!!!

 

من

راجل فدرل

هیات والیبال نشسته



نظرات شما عزیزان:

afshin
ساعت3:38---16 شهريور 1393
vagean ona dg akhareshan
kheyliii bahal bud
پاسخ:ممنون بازم ب من سربزن


خشایار
ساعت5:53---14 شهريور 1393
خخخخخخخخخخ
پاسخ:خخ


nadiya
ساعت10:06---13 شهريور 1393
خخخخ همه گهمثل ما دخترا نیستن راستی جواب نظراتم دادم عزیزم هر روز وبلاگمو بروز میکنم خوشحال میشم بهم سر بزنیو نظر بدی
پاسخ:اره به خدا باشه ختما


sorosh
ساعت1:50---13 شهريور 1393
سلام دوست خوبم وب بسیار بسیاز زیبایی داری اگ بیشتر بهش برسی خیلی بهتر میشه اگ تونستی ب ما سر بزن و حتما نظر بزار راستی ی بنر کسب درامد تو وبم هست ک کاملا واقعه منم توش عضومم بهت پیشنهاد میکنم ی نگاه بندازی ضرر نداره
منتظرت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com
پاسخ:سلام ممنون داداش حتمای سرمی زنم


امیرحسین
ساعت13:35---12 شهريور 1393
خخخ مطمئنی اونا دختر نبودن؟
پاسخ:اره مطمئنم


sorosh
ساعت21:45---11 شهريور 1393
سلام دوست خوبم ممنون ک بهم سر زدی و نظر دادی راستی وبم عالییییه خسته نباشی از این ب بعد بیشتر بهت سر میزنم راستی اگه خواستی از طریق بازدیدت پول در بیاری ب لینک زیر مراجعه کن
http://v2.p2up.ir/ref:2584
پاسخ:ممنون داداش سروش ولی منظورت این نبود ک وب من عالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,ساعت20:55توسط mahdis | |